Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/karsi/domains/nemharapok.hu/public_html/wp-includes/general-template.php:2758) in /home/karsi/domains/nemharapok.hu/public_html/wp-content/themes/suzette-an-elegant-blogging-theme/framework/functions/misc.php on line 56

Tenyésztő vagy? Tartsd be ezt az 5 tippet és könnyen eladhatod a kutyáidat

Kutyatenyésztőként állandó kihívást és bosszúságot okozhat, ha magad intézed a kutyáid eladását. Akár a Jófogáson, akár a Wuuff-on hirdeted a kölyköket, pár fontos apróság betartásával sokkal hatékonyabban és gyorsabban értékesítheted a kiskutyákat.

A jó fotó elengedhetetlen a sikerhez

Amikor valaki az interneten vásárol, a bizalom egyik legelső pillére, hogy milyen minőségű fotók szerepelnek a leírásnál, legyen az bármilyen szolgáltatás, szálláshely vagy akár utazás. Éppen ezért egy kiskutyánál sem mindegy, hogy hogyan mutatjuk be az adatlapján. Érdemes több képet is közzétenni ugyanarról a kiskutyáról, hiszen egyetlen kép alapján nehezebben dönt a potenciális vásárló.

A róla készült fotók mindenképpen legyenek élesek, a hátteret pedig gondosan válaszd ki. Akár a lakásban, akár kint készíted a képet, legyen rendezett környezet körülötte. A kutyus látszódjon jól, teljes alakosan, valamint, amikor fotózol a fényképezett kutyus legyen neked szemmagasságban. Fontos, hogy a kép fektetett formátumban jobban mutat, és digitálisan is jobban használható. Ha nem bízol a fotós tudásodban, bátran keress fel egy profit.

Minél több információt adsz meg, annál biztosabb, hogy felkelti valaki érdeklődését

A kutyaválasztás felelősségteljes döntés, tehát a vásárló joggal várja el, hogy pontos és hiteles adatokat kapjon leendő négylábú barátjáról. Tüntesd fel, hogy a kutyusnak lesz-e törzskönyve, rendelkezik-e a szükséges oltásokkal, mikrochippel, útlevéllel és részt vett-e a kötelező orvosi vizsgálatokon. Nagyon fontos, hogy írj bemutató szöveget is minden kiskutyáról külön-külön, amiben olyan infókat adhatsz meg, mint a habitusa, milyen családnak ajánlod, vagy utalhatsz rá, hogy mi a várható mérete. A leírás legyen rövid (elég 4-5 mondat), lényegre törő, nyelvtanilag helyes és közérthető, hiszen ezzel is bizalmat ébreszthetsz a vásárlóban.

Add meg a szülők adatait

A fenn említett információkon kívül, szülők adatainak megadása is elengedhetetlen! Ha valamelyik információ az adatlapon hiányos, a vásárló nagy eséllyel meg sem áll, hogy azt jobban szemügyre vegye, hanem azonnal tovább fog keresgélni egy olyan tenyésztőnél, aki fotóval, kiállítási eredményekkel és egészségügyi szűrésekkel is feltünteti a felmenőket. Előfordulhat, hogy valaki konkrét céllal keres kiskutyát, ezért fontos számára, hogy lássa, a tenyésztők milyen céllal választotta az aktuális szülőket, és kik voltak azok.

Folyamatosan tartsd a kapcsolatot a leendő gazdikkal

A leendő gazdinak fontos, hogy folyamatosan kapcsolatban tudjon lenni veled, érdeklődhessen a kutyusról, időnként kapjon róla fotókat és kérdezhessen tőled. Mivel te is a legjobb helyre szeretnéd adni a kutyát, te is kérdezz nyugodtan! Cseréljetek elérhetőséget és biztasd a vevőt, hogy keressen, ha kérdése van. Ha jó tapasztalatai lesznek veled kapcsolatban, szívesebben ajánl majd esetleg másnak is. Adj tippeket is a kutya gondozásával kapcsolatban, minden leendő gazdi örömmel veszi, ha segítőkész vagy!

Fontos, hogy milyen értékelést kapsz a vásárlótól

A vásárlói visszajelzések segítenek, hogy lásd, mik az erősségeid a vevő szerint, valamint a jó értékelések alapján nagy eséllyel választ majd téged egy következő leendő gazdi is. A wuuff.dog segítségével a vásárlók a kommunikációt, a tájékoztatást és a megbízhatóságot értékelhetik egy 5 csillagos skálán.

Copyrights © 2017 Nemharapok.hu. Minden jog fenntartva.